Monday, September 16, 2013

Καλή αρχή....και πάλι!!!

Καλημέρα, καλημέρα!!!
Καλό Φθινόπωρο σε όλους μας!!!
Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια μας!!!
Πέρασαν τρεις ολόκληροι μήνες από την τελευταία φορά που εμφανίστηκα στο μπλογκοσπιτάκι μου!!! Και τι δεν έγινε μέσα σ'αυτούς τους μήνες: αλλάξαμε χώρα, καινούργιο σχολείο για το μικράκι μου, πανελλήνειες για τη μεγάλη μου! Ανοίξαμε 242 κούτες που μας βγήκε το λάδι να δούμε που στο καλό θα μπούνε, βάψαμε, αναπαλαιώσαμε, κατασκευάσαμε, φυτέψαμε....Όλα θα σας τα δείξω με τη σειρά!!!
Επέλεξα τη σημερινή μέρα για να εμφανιστώ ξανά γιατί σαν σήμερα εμφανίστηκα και στη ζωή!!! 
Γεννήθηκα τη μέρα που γιορτάζουν η σοφία, η αγάπη, η πίστη και η ελπίδα! Το πρώτο ακόμα προσπαθώ να το κατακτήσω, τα επόμενα ήμουν πολύ τυχερή που τα είχα πάντα!!!
"Έτσι....χωρίς γλυκό θα το γιορτάσουμε;;;" θα μου πείτε.
Να και τα γλυκάκια μου...


Είναι γλυκάκια-κεράκια, η συμμετοχή μου στο μπαζάρ-γιορτή της Θεσσαλονίκης για τα παιδάκια της Λάμψης!!! Δεν είναι πολύ νόστιμα;;; Περιμένουν φίλους να τα υιοθετήσουν και να περάσουν μαζί τους βραδιές μαγικές!!!
Σας αφήνω -προσωρινά, μη μου αγχώνεστε...- με την αφίσα του μπαζάρ της Λάμψης!!!

Εύχομαι να πουληθούν ΟΛΑ και να χαρίσουμε χαμόγελα σε πολλά παιδικά προσωπάκια!!!

20 comments:

Μαiρη said...

Xρόνια σου πολλά Μαρινάκι! Εύχομαι από καρδιάς, η Αγία Σοφία, καθώς και οι κόρες της, Πίστη, Αγάπη και Ελπίδα να σε συνοδεύουν και να σε προστατεύουν πάντα!

gwgw said...

Μαρινα χρονια πολλα να τα εκατοστησεις τα χρονια σου με υγεια και να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου..σημερα γιορταζουμε κι εμεις την επετειο γαμου μας με τον Νικο.Αν θυμαμαι καλα εσεις ειχατε χτες?Να τα εκατοστησετε και να ειστε παντα γεροι και ευτυχισμενοι.Πολλα φιλια!!!

ΕΥΔΟΚΙΑ said...

Χρόνια σου πολλά με πολλές καθημερινές ευτυχισμένες στιγμές κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα.
Εύχομαι οι 4 αυτές αρετές να μην σε εγκαταλείψουν ποτέ!
Καλό φθινόπωρο.
Ευδοκία

ΦΛΩΡΑ said...

Να τα εκατοστήσεις και κάθε επιθυμία σου να γίνει πραγματικότητα.
Τα γλυκάκια σου φανταστικά... τόσο αληθινά που μου ήρθε η επιθυμία να πάρω ένα να το φάω...
Φιλιά

Marie said...

Εγώ πάντως αν τα'βλεπα θα τα αγόραζα όλα μόνη μου!!! Πολλά φιλάκια!!!!

Sweetcrafts said...

Μαρινάκι χρόνια πολλά και κυρίως χρόνια καλά! Να σε χαίρονται όσοι σε έχουν δίπλα τους και σ΄ αγαπούν! Όσο για τα κεράκια, φαίνονται πεντανόστιμα αν και στην αρχή τα πέρασα για σαπούνια! Μάλλον επειδή θέλω τόσο καιρό να φτιάξω, βλέπω παντού σαπουνάκια :) Φιλιά!

Ξανθή said...

Χρόνια Πολλά κι από εδώ και καλά αποτελέσματα για την κόρη σου.
Δε σε παίρνω τηλέφωνο γιατί όπως ξέρεις άλλος βράχηκε άλλος κρύωσε και η φωνή μου πολύ χάλια.
Τα κεράκια σου υπέροχα θα ξαναφτιάξει βέβαια το ξέρεις.
Πολλά πολλά φιλιά

Ο κόσμος της Ράνιας said...

Χρόνια σου πολλά και καλά, να τα εκατοστήσεις !!
Όσο για τα γλυκάκια-κεράκια, είναι
καταπληκτικά !!
Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ !!

Rena Christodoulou said...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!
ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Rena said...

Χρόνια πολλά Μαρινάκι,εύχομαι όλα καλά να σας πάνε στο καινούριο σας ξεκίνημα!!!
Ελπίζω τώρα πια να έχετε τακτοποιηθεί και να σε βλέπουμε πιο συχνά στη μπλογκογειτονιά!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!

Δημιουργία said...

Πολύχρονη Μαρίνα μου να τα εκατοστίσεις, με υγεία και χαρά .Καλά αποτελέσματα στο κοριτσάκι σου, περιμένω να δω τις ομορφιές σου.

Penelope said...

Χρόνια Πολλά, Καλά και Γεμάτα Μαρίνα μου.

Μπράβο σου για τα όμορφα κεράκια ντελικάτα και παιχνιδιάρικα ταυτόχρονα.

Καλό βράδυ εύχομαι.

Xris Kat said...

Να τα εκατοστήσεις!!!! Πολύ όμορφα τα κεράκια γλυκάκια και ακόμα πιο όμορφος ο σκοπός για τον οποίο προοείζονται. Να είσαι πάντα καλά να βοηθάς.
καληνύχτα
φιλιά

Marie-Anne said...

Χρόνια σου πολλά, κι από εδώ! Δεν είχα δεί αυτήν σου την ανάρτηση! Να έχεις πάντα υγεία, αγάπη και χαρά τριγύρω σου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
Πολλά φιλιά!
ΥΓ. τα κεράκια σου είναι απλά τέλεια!
συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο μπαζάρ.

Ποδηλάτισσα said...

Χρόνια Πολλά Μαρίνα μου να τα εκατοστήσεις... να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη μαζί με την υπέροχη οικογένειά σου!!!! Τα δωράκια σου για την λάμψη υπέροχα!!! Πολλά φιλιά!!!

Unknown said...

Χρόνια πολλά Μαρίνα μου! Εύχομαι ολες αυτες οι αλλαγές να είναι για καλό!Ανυπομονούμε να μας τις δείξεις όλες!!!

Pepi said...

Χρόνια πολλά, Μαρινάκι! Πολύχρονη, χαρούμενη , ευτυχισμένη ! Τα "γλυκάκια" σου είναι πανέμορφα! Να'σαι πάντα καλά! Φιλιά και πάλι, χρόνια πολλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Πρωτα να σου πώ ενα μεγαλο καλως ώρισες.. και να σου ευχηθώ εστω και κατόπιν εορτής που λενε να τα εκατοστήσεις χρονια καλά και πολλα...καλη σχολικη χρονια στα κορίτσια σου..και καλή επιτυχία τους ... τα γλυκάκια σου παραλίγο να την πατήσω και να σου γυρεψω συνταγή χι.χι. για αληθινα τα πέρασα,,,,και βέβαια θα πουληθούν όλα.. δεν θα μεινει κανενα.. τ'οισο ομορφα που είναι..στο υπογραφω.. φιλακια πολλα πολλα.. καλο Θφινόπωρο..!!

Νίκη said...

Πολύ πρωτότυπο κέρασμα!
Να τα εκατοστήσεις Μαρίνα μου και πάντα να έχεις ό,τι επιθυμείς!
Καλή σχολική χρονιά!

RedHat said...

Πρώτα ...καλώς όρισες
μετά να τα εκατοστήσεις.....
τα γλυκάκια κεράκια υπεροχα!!!!
να είσαι καλά.