Sunday, February 6, 2011

Πιροσκί για βραδυνό...- Taste my piroski...

Ταξιδεύοντας στις μπλογκογειτονιές και στις κουζίνες των...συναγωνιστριών, μου άνοιξε η όρεξη!!! Ήταν και η ώρα του βραδυνού φαγητού και είπα να...σπάσω την αυστηρή(χα!!!χα!!!) δίαιτά μου!
Έτσι ανάμεσα στο Θουκυδίδη και τις λιθοσ
φαιρικές πλάκες (γράφουν και οι δύο διαγώνισμα σήμερα), ξεπήδησαν τα πιροσκί τυριού!
Η συνταγή τέλεια!!!
Την πήρα από τις Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς
και εκεί μπορείτε να τη βρείτε και εσείς...
Στην αρχή έφτιαξα τη μισή δόση για να δω αν θα πετύχουν...
Κακώς!!!
Γιατί μετά αναγκάστηκα να ξαναφτιάξω δεύτερη δόση!!!
Γίνανε πάρα πολύ αφράτα και πανεύκολα!!!
Ίσα ίσα πρόλαβα να τα φωτογραφίσω...

Και μιας και μιλάμε για μεζεδάκια,
ήρθε η ώρα να σας δώσω και τη συνταγή για την πατσαβουρότυροπιτα!
Στην ουσία δεν είναι κάποια συγκεκριμένη συνταγή...
Μέσα σε ένα μπωλ έβαλα 3 αυγά, μια κουταλιά βιτάμ, φέτα και άλλα τριμμένα τυριά, γάλα, πιπέρι, μοσχοκάρυδο και αλάτι, αν χρειάζεται! Αφού τα χτύπησα με το μίξερ πρόσθεσα μέσα στην αρκετά νερουλή ζύμη ψιλοκομμένο φύλλο κρούστας. Το ανακατεύουμε με ένα κουτάλι και το ρίχνουμε σε βουτυρωμένο πυρέξ. Το ψήνουμε σε μέτριο φούρνο μέχρι να γίνει...ξανθό!!!
Συγνώμη που δεν σας δίνω πιο ακριβείς οδηγίες αλλά τα έκανα όλα με το μάτι!!!
Πάντως να ξέρετε ότι θα είναι πολύ νερουλό πριν να ψηθεί, αλλά στο ψήσιμο πήζει!!!
Ελπίζω να σας...φώτισα!!!

Άντε και Καλή Εβδομάδα σε όλους μας!!!

16 comments:

dhmhtra said...

Καλημέρα Μαρίνα.
Πολύ καλή η πατσαβουρόπιτα και μιά πολύ καλή ιδέα για μια περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Πολλά φιλιά

gwgw said...

Μαρινακι καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις..ειδα το μηνυμα σου στο μπλογκ μου,και τρομαξα..λεω απο μεσα μου..τι της εκανα και να περασω απο κει να δω? Με εκπληξη βλεπω οτι εκανες αναρτηση την συνταγη μου με τα πιροσκι..σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,με εκανες πολυ χαρουμενη γιατι οντως ετσι ειναι τα πιροσκι και χαιρομαι που μεινατε ευχαριστημενοι. Οσο για την πατσαβουροπιτα σου που την εφτιαξες
χωρις συγκεκριμενη συνταγη πιστεψε με βγηκε τελεια!!! Γεια στα χερια σου!!! Φιλακια πολλα!!!

Penelope said...

Αμ μας φώτησες! Πως δεν μας φώτησες...
Και όσο για τα πιροσκί, ποτέ μην κάνεις μικρή δόση, καλή μου.ΠΟΤΕ!!
Καλημέρες πολλές και καλή επιτυχία στους διαγωνιζόμενους.

Ξανθή said...

Για να δούμε θα πάρεις καλό βαθμό σήμερα όχι για τις συνταγές, ξέρεις εσύ!!
Φιλάκια.

lourdi lourdaki said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΝΑ!ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΦΑΩ ΠΙΡΟΣΚΙ... ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΖΗΛΕΨΑ!.. ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΥΛΙΚΑ!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

misirlouka said...

Λατρευω την πατσαβουροπιτα!!!!!Ευκολη και πεντανοστιμη!!Εχω καιρο να την κανω ...καλα που μου την υπενθυμισες!!!!φιλιααααα και καλη εβδομαδαααααα

Marina said...

@dhmhtra
Και απλή...ότι έχει το ψυγείο!!! Και λίγο φύλλο κρούστας...

@gwgoyla
Γιατί παιδί μου να βάλλεις αμέσως το κακό στο μυαλό σου; Αυτό είναι μόνο κακό...για τα κιλά μου!!!

@Penelope
Ευχαριστώ για τις ευχές! Και τώρα το πήρα το μάθημά μου: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ...μισή δόση!!!

Marina said...

@Ξανθή
Δεν ξέρω ακόμα...λένε καλά...

@lourdi
Εγώ έφτιαξα πάλι σήμερα! Με λουκάνικο και τυρί! Τα κάναμε.....νααααααααα!!!

@misirlou
Είμαι εδώ για να σας ανοίγω την όρεξη!!! Καλή επιτυχία!!!

Rena said...

Μαρινάκι φαίνονται υπέροχα και θα τα φτιάξω κι εγώ!
Ελα μια βόλτα από το blog μου κάτι σε περιμένει!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Ότι έβαλες σήμερα μου αρέσει, εγώ βαριέμαι ν ακάνω πίτες και φτιάχνω ..τέτοια και τα πιροσκί μου τα έμαθε η φίλη μου Ελένη που είναι Πόντια και τρελλαίνομαι..

ΝΑΤΑΣΑ said...

Τρελαίνομαι για πιροσκί...Έμεινε κανένα για μένα????

Marie said...

Γλυκιά μου Μαρίνα πέρνα απ'το blogoσπιτάκι μου, σε περιμένει κάτι πολύχρωμο!!!

Reader Wil said...

Hi Marina, your dishes look yummy ! How are you? We have had a stormy weekend. I was completely blown from my bike on Saturday morning. Everyday I drink coffee with a little bit of "ouzo". I don't know the Greek spelling! It is nice in my coffee or tea!! Thanks!

manousina said...

Καλή επιτυχία στα διαγωνίσματα!!! Αχ οι βραδινές λιγούρες....

Marina said...

@rena
Ευχαριστώ Ρενάκι!!!

@αχτίδα
Καιεγώ, μη νομίζεις, δεν έχω πάντα κέφια!!! Αλλά όταν έχω δεν βγαίνω από την κουζίνα...

@ΝΑΤΑΣΑ
Έλα από δω και θα σου φτιάξω φρέσκα!!!

Marina said...

@Marie
Ευχαριστώ πολύ!!! Πολύ ωραία έκπληξη!!!

@Reader Wil
I hope you're ok!!!
Ouzo is good with everything!!! Drink it with a little water as an aperitif...It's great too!!!

@manousina
Αυτές με κατέστρεψαν...!