Friday, February 4, 2011

Αφήστε με να πλέξω!!! - Let me crochet!!!

Πολλές φορές αναρωτιέμαι πως προλαβαίνετε να κάνετε τις κατασκευές σας και να ασχοληθείτε με τα χόμπυ σας! Γιατί εγώ δεν έχω ποτέ αρκετό χρόνο...
Sometimes I wonder how you manage to finish your projects and hobbies! Because I never have enough time...
Τα πρωινά που όλοι λείπουν από το σπίτι εγώ πνίγομαι στις δουλειές. Αφήστε που έχω και τις λεγόμενες φίλες "σκάνδαλα" που με ξεσηκώνουν να πάμε για καφέ ή για βόλτα στα μαγαζιά!
In the mornings my girls and husband are outside the house and I have a lot to do. More over some of my friends call me to go shopping or to have a cup of coffee!

Έτσι έρχεται το μεσημέρι...
So soon is noon...
Αυτή είναι η ώρα για το βελονάκι και...
That's the time to crochet and...
"μαμά έλα να σου πω το μάθημα..."
"mom I want help in my homework"
"μαμά σιδέρωσέ μου τη μπλούζα να τη βάλω στο φροντιστήριο..."
"mom iron my shirt, I want to wear it..."
"βάλε να φάμε μαμά..."
"set the table mom, we're hungry..."
"άσε λίγο το πλεκτό να πιούμε καφέ μαζί..."
"lets have a cup of coffee together..."
Αποφάσισα λοιπόν να κρυφτώ, μπας και με αφήσουν να τελειώσω το εργόχειρό μου αλλά...
ακόμα και εκεί με βρήκαν!!!
So I decided to hide, in order to finish my crochet but...
they even found me there!!!

Καλό Π-Σ-Κ σε όλες!!!
Happy weekend everybody!!!

25 comments:

Rena said...

χα χα βρε Μαρινάκι τι σου κάνουν,καλά μη νομίζεις μια από τα ίδια κι εγώ,με τη μόνη διαφορά πως εμείς εδώ έχουμε τις απεργίες των μέσων μαζικής μεταφοράς οπότε κόπηκαν οι βόλτες στα μαγαζιά κι έχει και εκπτώσεις γκρρρρρ!

ιρινι said...

Μαρινάκι, για βάλε τους λίγο φρένο!!!!
καθιέρωσε ενα δίωρο την ημέρα,οπου θα ειναι κατάδικο σου!!!Αν περιμένεις,να ολοκληρώσεις ολες σου τις υποχρεώσεις και μετά να ασχοληθείς με αυτό που αγαπάς να κάνεις, δεν θα υπάρχει ποτέ χρόνος για σένα!!!Και αν μπορείς ,εκμεταλεύσου την νύχτα!!!Τα ωραιότερα μου, νύχτα τα εχω φτιάξει, οταν οι άλλοι πάνε για ύπνο!!!

πουαντερι said...

Αχα!χα! βρε Μαρινα μου τι δικιο που εχεις; και δεν εχουμε και ενσημα βρε.
Γιατι νομιζεις εγω ξενυχταω; και με βλεπεις τετοιες ωρες μεσα; σημερα που δεν εχουμε και σχολειο αυριο; ξημερωμα θα με βρει.
Ελα βρε Μαρινα στο ravelry να γραφτεις, θα δεις απιθανα πραγματα.
Μολις γραφτεις μπες στο φορουμ που εχω κανει για Ελληνιδες:
http://www.ravelry.com/groups/-ala-
εχει και chat room και μιλαμε.

Ξανθή said...

Με τόσα φροντιστήρια πως να προλάβεις καλέ φιλενάδα και το πλέξιμο!!!χαχαχαχαχα
Καλό Σ/Κ

Maria said...

TI TRABAME KI EMEIS OI MANES!KALO SK!

Ειρηνη Σ said...

η Μαρια λεει ''ειμαι η Μαιρη Παναγιωταρα '' εσυ κοριτσι μου δεν το τραγουδας
ολες τα περναμε αυτα και δεν εχουμε και συνταξη στο τελος
να εισαι καλα να τα παλευεις

Anonymous said...

Τώρα εγώ γιατί δεν απόρησα για όλα αυτά, μου λες;
Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει...
Ας πάει στο καλό, δεν το λέω...

Καλό ΣΚ και περιμένω να μάθω πού έκανες τη βόλτα σου!
Φιλιά!

Marina said...

@rena
Αχ αυτές οι άτιμες οι εκπτώσεις μου άδειασαν το πορτοφόλι!!! Αλλά ευτυχώς εδώ τελείωσαν! Ότι πήρα...πήρα!!!

@RIRI
Που να το βρω το δίωρο καλή μου;;; Έχω και το μπλοκινγκ βλεπεις!!!! Και το βράδυ με πιάνει μια νύστα.....! Εεεε...δεν είμαι και η ντούρασελ!!! Πάντως από τότε που με βάλατε μπροστά που έχω το εργόχειρό μου τόσο καιρό στη μέση, το έβαλα αμέτι μουχαμέτι να το τελειώσω ως το καλοκαίρι! Δεν ξέρω βέβαια αν θα προλάβω να το κεντήσω κιόλας!

@πουαντερι
Γράφτηκα στο ravelry!!! Βέβαια επειδή η ώρα ήταν προχωρημένη δεν το εξερεύνησα όπως θα ήθελα!!! Μόλις βρω χρόνο...

Marina said...

@Ξανθή
Έλα...μη με κοροϊδεύεις!!! Δεν είναι μόνο αυτό...είναι όλο το πακέτο...!

@Μaria
Τι τραβάμε δε λες τίποτα!!!! Για βάλε και αυτές που εργάζονται γιατί το πέρασα και εγώ ένα φεγγάρι και είδα τι εστί βερίκοκο!!! Χρόνος μηδέν ούτε για τις δουλειές του σπιτιού!!!

@Ειρήνη
Η ανταμοιβή μου θα είναι να μην πάει η κούραση στον βρόντο!!! Δηλαδή να γίνουν τα κορίτσια μου καλοί άνθρωποι και να πετύχουν τους στόχους τους, είτε επαγγελματικά, είτε στη ζωή τους!

Marina said...

@alla logia
Τι σου θυμίζει;;; Πες μου γιατί θα σκάσω!!!
Βόλτα+μαγαζιά= woluwe shopping centre...for ever!!!
Mήπως σου θυμίζει κάτι αυτό;;;

Anonymous said...

Στην πρώτη ερώτηση η απάντηση είναι ότι μου θυμίζει το δικό μου "ζυγό", ολόιδιο όμως. Kαι πάντα ζητάνε και κάτι ακόμα, ό,τι κι αν κάνω. Στη δεύτερη, το woluwe shopping μου θυμίζει πως, όποτε με έπιανε νοσταλγία, ήταν το πιο αποτελεσματικό φάρμακο, ακόμα κι αν δεν ψώνιζα τίποτα. Μισή ωρίτσα απλώς εκεί "pour le plaisir des yeux" έφτανε. Την επόμενη φορά φώναξέ με, θα έρθω μαζί σου. ΟΚ;

Vita said...

Εγώ σου λέω να το απολαμβάνεις όλο αυτό. Όταν φύγουν από το σπίτι τα παιδιά νοσταλγείς αυτή τη φάση της ζωής σου...

misirlouka said...

νομιζω οτι περισσοτερες απο την μπλογκογειτονια ...σε καταλαβαινουν απολυτα!!!!!!Εγω πλεον εχω βαλει τους ορους μου και απαιτω 1-2 ωρες να ειναι μονο δικες μου !!!και να μη με ενοχλει ΚΑΝΕΙΣ!!!!!

ayamlin said...

Hi Marina!
oh, it's a comfortable livingroom!
you're a perfect housewife!
your rooms is very clean!
you keep clean the house!
I gotta clean my room, too!
I'm vacuming from now on!

lourdi lourdaki said...

ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ...
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΗΣΥΧΙΑ...
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!

Δημιουργία said...

Μη στεναχωριεσαι, μια απο τα ιδια κι εγω.Οι δημιουργιες γινονται μετα τις δεκα το βραδυ και την Κυριακη οταν δεν εχω κατι αλλο.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Marie said...

Έτσι είναι η ζωή για εμάς τις μανούλες!!! Καλό είναι να συνδιάζουμε τα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις αλλά και τις μικροχαρές όπως είναι ένα χόμπυ, ένας καφές με φίλες κλπ Όλα χρειάζονται στη σωστή δόση. Τα λέμε σύντομα! Σε φιλώ!!!

Marina said...

@alla logia
Θα σε περιμένω...........

@Vita
Το απολάμβάνω πραγματικά και πολλές φορές το'χω σκεφτεί ότι καποια μέρα θα πετάξουν για άλλους τόπους...

@misirlou
Και εγώ τις έχω...Απλά πάντα αγχώνομαι γιατί οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ!!!

Marina said...

@ Αyamlin
Hi Aya!!! Is everything ok? How have you been?

@ lourdi
Μωρέ νυστάζω το βράδυ....ή μπλογκάρω!!!

@Δημιουργία
Τα Σαββατοκύριακα δεν προλαβαίνω ποτε!!! Ίσως λίγο την Κυριακή το βράδυ...

@Marie
Αυτό δεν προσπαθούμε όλες;;;

Reader Wil said...

Dear Mapiva!I hope I wrote that correctly!! Everybody needs mum!. in a couple of months when the letter "M"is having its turn I am going to post an entry about mum.

Konstantina Chryssanthopoulou said...

χαχαχαχαχαχαχα!!! Πολύ αστεία ήταν όλα, όμως γκρινιάζεις γκρινιάζεις και όλα στην τρίχα τα έχεις. Συμμαζεμένα, καθαρισμένα, γυαλισμένα, σιδερωμένα...... Μπράβο σου... Καλή εβδομάδα!!!!

Marina said...

@Reader Wil
Thanks for your lovely words!!!

@Konstantina
Πλάκα δεν έχουμε;;; Όσο για την καθαριότητα τα βαριέμαι όλα καμιά φορά αλλά τι να κάνω...έχασα και το μαγεικό μου ραβδάκι!!!

mara said...

χαχαχαχαχαχαχαχα....Πόση ώρα κάθησες δίπλα στο πλυντήριο;Ελπίζω να το τελειώσες!Καλό βράδυ!

stallie said...

You are such a wonderful homemaker. And I want a piece of one of these devine looking Greec cakes or other sweets very soon. What about a Monday or Thursday in Feb or March for lunch? Mail me! Miss you!

μαρινα π. said...

χαχαχαχα νομιζω οτι βλέπω εμένα με το πισι και το πλεχτό στο χέρι. Τελίκα το χουν μάλλον οι Μαρίνες να είναι τρελές.