Monday, October 14, 2013

Τα κεράκια μου και η τυρόπιτα της Ζαμπίας!

Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!
 Νομίζετε ότι έχω τεμπελιάσει επειδή δεν γράφω και τόσο συχνά;;;
Προσπαθώ ακόμα να βάλω μία τάξη στο σπίτι, με τη μαστοράτζα να πηγαινοέρχεται και να μη λέει να τελειώσει!!! Ενάμιση μήνα τώρα περιμένω και τα τελευταία έπιπλα, μπας και απαλλαγώ μονίμως πια από τις κούτες αλλά.....ας όψεται η κρίση....!!!! Έρχονται με ρυθμό...χελώνας!!!!
Σκέφτηκα σήμερα να σας δείξω και τα υπόλοιπα κεριά που έστειλα στο μπαζάρ της Λάμψης στην Θεσσαλονίκη!
Τα καλούπια τους ήταν μπουκάλια πλαστικά τύπου cola και χαρτόκουτα από φρέσκο γάλα!
Η Ρένα μου έδειξε το δρόμο της κατασκευής τους με σχετική ανάρτησή της!!!

 Τα "σοκολατάκια" έγιναν μέσα σε φόρμες σιλικόνης!
Να'ναι καλά η Έλενα-Κερασόπιτες που είχε την ιδέα αρχικά και την πήρα και εγώ!!!

Δεν θα μπορούσα να κλείσω χωρίς ένα κερασματάκι!
Να και μία νόστιμη τυρόπιτα που δημοσίευσε η Ζαμπία και τη έφτιαξα και εγώ στο πι και φι!!!
 Μην ντρέπεστε....κεραστείτε!!!
 Κλικάροντας στο όνομα της μαγείρισσας θα βρείτε και τη συνταγή!

Καλή βδομάδα να'χουμε με γέλια, χαρές και καλά νέα!!!

Στόχος της εβδομάδας: να βάψω το φοιτητικό δωμάτιο!

6 comments:

Rena said...

Πανέμορφα τα κεριά σου,μπράβο!!!!!
Ευχαριστώ για το λινκ!!!!!!
Εφτιαξες τόσα πολλά πράγματα και είχες και την μετακόμιση πραγματικά σε θαυμάζω!!!!!
Συγχαρητήρια και για την κόρη σου, τώρα είδα τα καλά νέα!!!!!
Φιλάκια!!!!

Ξανθή said...

Είμαι καλή στο να συντονίζω μαστόρους θέλεις;;
Φιλάκια

Kitchen Stories said...

Καλή σου ημέρα Μαρίνα!

Συγχαρητήρια για τη νέα φοιτήτρια και εύχομαι ο δρόμος της να είναι στρωμένος πάντα με επιτυχίες!

Σ΄ευχαριστώ για την αναφορά προς τις Ιστορίες Κουζίνας και εμένα προσωπικά.
Χαίρομαι, που η σουσαμένια άρεσε και την ευχαριστήθηκε όοοοοολη η οικογένεια. :)

Φιλιά πολλά!
Z.

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Μαρινακι μου ..πρωτα τα συνχαρητήρια μου για την κορούλα σου... καλη πρόοδο να εχει.. και να κανει τα ονειρα της πραγματικότητα...αυτά για την χαρά σου και για την κατασκευη των κεριων σου ενα εχω να πώ .. ειναι πολύ ομορφα και τώρα που εμαθες να τα φτιαχνεις .. φανταζομαι τι θα κανεις.. φαινονται σαν χαρβαδακια... χι.χι. ξεγελαστηκα.. σου λέω... οσο για την πίτα δεν λεμε ποτέ οχι σε πίτες..χι.χι. ..φιλακια πολλα πολλα...

Unknown said...

Ευχαριστώ για την αναφορά! Γλύκες γίναν τα κεράκια. Η τυρόπιτα φαίνεται εξαιρετική, όπως όλα τα φαγητά σου! α τη δοκιμάσω!

Magda said...

Έχεις ετοιμασίες Μαρίνα μου ε; Ελπίζω να απαλλαγείς σύντομα από τις κούτες. Είναι δύσκολο να βάλεις τάξη, ακόμα και στη ζωή σου όταν περιτριγυρίζεσαι από κούτες. Καλό κουράγιο εύχομαι!!
Οι δημιουργίες σου φοβερές!!