Sunday, May 12, 2013

Τ'αγαπημένα γλυκά των μαμάδων μου!!!

 Δεν είναι μόνο οι εικόνες που μου θυμίζουν τις μαμάδες μου! 
Είναι και τ'αρώματα της κουζίνας, εκείνα που έφτιαχνε η αγαπημένη μου πεθερά και που αμέλησα -το μετανιώνω τώρα...- να σημειώσω στο τετράδιο των συνταγών μου και εκείνα που μου θυμίζουν τη μανούλα μου και ανυπομονώ να φάω από τα χεράκια της μόλις γυρίσω!
Φτιάχνω και εγώ τους λουκουμάδες, νόστιμους και ζουμερούς με τη συνταγή της Αργυρώς αλλά δεν είναι σαν της κυρά-Τερέζας! Τους είχε για το κέρασμα της γιορτής, της επιτυχίας, της γέννησης, της χαράς!!!
Η πάστα φλώρα της μαμάς μου, παχιά και καλοψημένη, ξεπερνάει αυτή της Βέφας που φτιάχνω εγώ! Είναι βέβαια και η μαρμελάδα βερύκοκο που φτιάχνει η κυρία Αλέκα απερίγραπτη!!!! Και δίνει στο γλυκό ακόμα μεγαλύτερη νοστιμιά!!!




Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!
 Να είναι καλά να μας γεμίζουν με αρώματα και γεύσεις αγάπης τη ζωή μας!!!!




17 comments:

Anonymous said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

Pepi said...

Μυρωδάτα και λαχταριστά τα ..μαμαδίστικα γλυκά, Μαρινάκι! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

Beauty Follower said...

ΠΟλυ ωραία γλυκά και τα δύο!
Να μας ζήσουν οι μανούλες :)

Δημιουργία said...

Έχεις δίκιο Μαρίνα μου,και εγώ φτιάχνω γεμιστά αλλά σαν της μαμάς μου δεν είναι.Χρόνια πολλά και καλά!

Ξανθή said...

Χρόνια Πολλά!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Χρονια πολλα Μαρινακι μου σαν μανούλα να χαιρεσαι οτι αγαπας να εισαι γερή ..και να καμαρώνεις την οικογένειά σου.. οσο για τα γλυκα και τα φαγητα τυων μαμάδων ... εεεε παντα θα ειανι στην πρωτη μας προτίμηση...φιλακια πολλα..

Anonymous said...

έπεσες διάνα....ακριβώς με αυτά τα γλυκά με μεγάλωσε η μάνα μου να σαι καλά ευχαριστώ για την θύμηση ..χρόνια πολλά στις μάνες

Χρυσαυγή said...

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!!!!
Καλά, οι λουκουμάδες απλά δεν παίζονται!! Μεγάλη αδυναμία!!!

Σε φιλώ!

Penelope said...

Χρόνια τους Πολλά Μαρινάκι.
Αλλά Χρόνια Πολλά και σε σένα καλή μου :-))
Και τα δύο γλυκάκια, αγαπημένα και παραδοσικά!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Αχ!..λουκουμάδες!!Τους αγαπώ πολύ , η δική μου γεύση για τα γλυκά είναι ξέρεις απλή.Καλημέρα γλυκιά μου.

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Μαρινάκι μου οι λουκουμάδες είναι από τα αγαπημένα γλυκά..αυτές οι αξεπέραστες μυρωδιές που μεγάλωσαν γενιές και ακόμα μεγαλώνουν!
Καλημέρα γλυκό μου κορίτσι!

RedHat said...

Το ίδιο έπαθα κι εγω με την πεθερά μου , που μαγείρευε υπέροχα και δεν σημείωσα τίποτα. με την μητέρα μου που ζει, κρατάω σημειώσεις όχι για τις δοσολογίες (απλά δεν υπάρχουν τα κάνει όλα με το μάτι) , αλλά για τα μυστικά που κρύβει κάθε συνταγή. ωστόσο, δεν μπορώ ποτέ να κάνω μια απλή πράσινη σαλάτα τόσο νόστιμη για δε τα ντολμαδάκια της ούτε λόγος οτι θα μοιάσουν ποτε με τα δικά της.

μια μοσχομυριστή άναρτηση.
Χριστός ανέστη,
φιλιά

Tamara Jansen said...

Happy Mother's Day Marina. A little let but....we have been busy :)

kiki said...

Χρόνια σου πολλά!

Sophie said...

Γεια σου Μαρίνα μου ωραία και μοσχομυριστή η ανάρτησή σου!!!!Φιλάκια!

Φιλία said...

Οι συνταγές της μανούλας πάντα θα μας γεμίζουν αρώματα, χρώματα και χαρούμενες οικογενειακές στιγμές!!!!
Τι πιο ζεστό;;;;;;;;;;;;
Φιλάκια Μαρίνα μου

zenuwpees said...

Toutes des bonnes recettes Marie-Claire