Wednesday, February 8, 2012

Ευχαριστώ Ξανθούλα!

Ποιος το περίμενε ότι έπρεπε να ξενιτευτώ για να γνωρίσω ένα μπουκέτο από Ελληνίδες μπλόγκερς!
Ο σκοπός του μπλογκ μου ήταν να γνωρίσω γυναίκες από ξένες χώρες με διάφορα ενδιαφέροντα και συνήθειες, να δω πως ζουν στις χώρες τους, τι διαφορές και ομοιότητες έχουν με εμάς, τις Ελληνίδες!
Όταν όμως μετακόμισα στο Βέλγιο έγινε ανάγκη για μένα να επικοινωνώ με Ελληνίδες! Και τότε ανοίχτηκε μπροστά μου μία τεράστια παρέα, με πολύ ζεστές αγκαλιές!

Κάποιες τις γνώρισα από κοντά, κάποιες έχω υποσχεθεί ότι θα τις συναντήσω...

Ανάμεσά τους η Ξανθούλα!

Ότι και να πω γι' αυτήν είναι λίγο...

Έχουμε μιλήσει άπειρες φορές, για προσωπικά και μη θέματα, έχουμε ανταλλάξει δώρα, μικρά ή μεγάλα αλλά με πολύ αγάπη και έχουμε συναντηθεί μόλις μία φορά!!! Και όμως τη νιώθω φίλη αληθινή, σα να την ξέρω χρόνια...


Το βραβείο που μου χάρισε το αφιερώνω στις ΣΤΙΓΜΈΣ που απολαμβάνουμε όλες μας όταν επικοινωνούμε άμεσα, με το τηλέφωνο ή μηνύματα, ή έμμεσα, με τα σχόλια στα μπλογκόσπιτά μας!!!
Και το χαρίζω με τη σειρά μου σε όλες εσάς που τιμάτε τη φιλία!!!
Καλό βράδυ!!!

Σημ.: Περιμένω τις συμμετοχές σας στο διαγωνισμό Ποίησης ΕΔΩ!
Άντε να ξεχαστούμε λίγο.....

3 comments:

para-kelsoscooks said...

Μαρίνα, καλορίζικο το νέο σου βραβείο. Έπρεπε να φύγεις μακριά μας για να μας ....γνωρίσεις.Αλλά που θα πάει, δεν θα ξαναγυρίσεις;;;;;;;;

Katerina said...

Τι όμορφη ανάρτηση Μαρινάκι!
Είναι όμορφο να "γνωρίζεις" κάποιον μέσω ενός άψυχου υπολογιστή και να δένεσαι! Και μετά να έρχεται και η επαφή από κοντά!
Είμαι χαρούμενη που σε γνώρισα έστω κι από μακριά... γιατί κάποτε θα τα πούμε και από κοντά!
Φιλιά!

Ξανθή said...

Όλο συγκινήσεις μας στέλνεις φιλενάδα!!
Αυτό που λες για τις καλύτερες γνωριμίες το έχω νιώσει κι εγώ πολύ, μη χαθώ λίγο κι αρχίζουν τα μηνύματα που είμαι αν είμαι καλά, ούτε πολύ δικοί μου άνθρωποι δεν δείχνουν αυτό το ενδιαφέρον.
Επιπλέον μέσα από όλη αυτή την παρέα έμαθα πάρα πολλά!!!και γιαυτό την ευχαριστώ πολύ.