Thursday, November 17, 2011

Η δημοκρατία είναι ακριβή...



9 comments:

χρυσάνθη said...

Πανάκριβη !Εξ ού και δυσεύρετη!!!
Φιλάκια Μαρινάκι μου!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Μαρινάκι μου πόσο αίμα χύθηκε.. για να κρατηθεί αυτό το πολύτιμο αγαθό!

Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!

para-kelsoscooks said...

Η δημοκρατία είναι ακριβή, συμφωνώ , αλλά και είδος προς εξαφάνιση, αν δεν είναι ήδη εξαφανισμένο.

ria said...

ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!
ΤΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ..ΔΥΣΤΗΧΩΣ !!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!

Μαριάννα said...

Καλημερα Μαρινακι!

Rena said...

Από τα αγαπημένα μου κομμάτια!!!!!
Σε χάσαμε Μαρινάκι,καλά είσαι;

manousina said...

Πανάκριβη Μαρινάκι!!!!!

lourdi lourdaki said...

ΜΑΡΙΝΑ ΑΡΓΩ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ..
ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΑ!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ ΕΚΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!..
ΦΙΛΙΑ!!!!

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ said...

Μαρινάκι μου γλυκό πέρασα να σου πω μια καλημέρα και να σου πω ότι θα χαιρόμουνα πολύ να συναντιόμασταν στο bazaar...ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρουμε- σου υπόσχομαι όμως ότι θα πάω να δω τις δημιουργίες σου!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!