Thursday, June 9, 2011

Φτου...ξελευθερία!!!!

Ναι...Καλά το καταλάβατε...

Εξετάσεις ΤΕΛΟΣ!!!

Τι ήταν και αυτό το φετινό;;;

Πρώτη φορά εξετάσεις και οι δύο και εγώ μια τρελή, παλαβή, να τρέχω από δωμάτιο σε δωματιο!!!
Βλέπετε δε θέλουν τη βοήθεια του πατέρα τους - "μόνο η μαμά ξέρει" του λένε.

Υπομονή στα νεύρα, υπομονή στην κούραση!
Άλλο μάθημα μέρα παρά μερα και καμιά φορά και κάθε μέρα!
Ζαλίστηκαν αυτά, ζαλίστηκα και εγώ!!!
Ώρες-ώρες τα λυπόμουνα, άλλες πάλι τις μάλωνα!
Μαλώσαμε και αγαπήσαμε χίλιες φορές αυτές τις μέρες!
Η κλεισούρα βλέπετε...

Τέλος πάντων...Ότι έγινε, έγινε!!!
Καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά!

Καλό καλοκαίρι να'χουμε και Ελλαδίτσα μου σου'ρχομαι...σύντομα!!!



24 comments:

ria said...

ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ!!
Καλό καλοκαίρι και ...
επιτέλους τελειώσατε!!!!
να ησυχάσεις και να χαλαρώσεις!!!
καλή ξεκούραση κορίτσια!!!!
.....
...
και σε περιμένουμε εεεε!!!!??

Marouli said...

Αφου οι μαμαδες παντα τα ξερουν ολα και καλυτερα κιολας!!!

Αντε να μας ερθεις να ξεκουραστεις!!

Μαρουλοφιλακια!

*καλα αποτελεσματααααα! :)

Μαiρη said...

Kαλά αποτελέσματα να έχετε Μαρινάκι μου και με το καλό να έρθετε! Μια καλή μέρα σου εύχομαι!!!

Anonymous said...

καλα αποτελεσματα και καλη ξεκουραση και διασκεδαση απο εδω και περα.

πουαντερι said...

ΤΕΛΟΣ!!!!!!

Με το καλο τωρα να ερθεις αντε.

μπλεγμένο κουβάρι said...

Kαλά αποτελέσματα Μarina!!!!!
Kαλό καλοκαίρι με πολλά μπάνια και ανεμελιά

NANTIA said...

Καλό καλοκαίρι Μαρίνα μου και καλά αποτελέσματα! Με το καλό να έρθεις στην πατρίδα!
Φιλιά και καλημέρες από την ηλιόλουστη Κατερίνη!!!

Aνθήλη said...
This comment has been removed by the author.
magda said...

Τέλος καλό, όλα καλά Μαρίνα μου!!!
Με το καλό να έρθετε στην πατρίδα, καλή επιτυχία στα παιδιά και καλό καλοκαίρι!!!
Πολλά φιλάκια

Rena said...

Μαρίνα κι εμένα η μικρή μόλις έδωσε το τελευταίο μάθημα,άντε καλά αποτελέσματα να έχουμε και καλές διακοπές!!!
Οσο για τη φωτογραφία της υποδοχής μου όχι δεν είναι από Σαλαμίνα είναι κάπου προς Ξάνθη μεριά δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά μην ανησυχείς όταν πάω Σαλαμίνα θα τραβήξω μπόλικες να έχω να σου δείχνω!!!

Ξανθή said...

Φιλενάδα έλα θέλω βοήθεια όχι για διάβασμα!!!Αυτό το θέλω τη μαμά τι το ήθελες και μου το θύμισες ακόμη και τώρα!!!!
Φιλάκια και σας περιμένω να πιούμε κανένα ουζάκι ελπίζω δηλαδή γιατί ούτε σε γιαπί να είμαστε!!!

Magdalene B. said...

Μαρίνα μου καλά αποτελέσματα τώρα!με το καλό να ορίσετε στην πατρίδα!

Νίκη said...

Με το καλό να έρθετε!!!
Ένα βάρος μου φεύγει κι εμένα τέτοιες μέρες κι ας είναι ακόμα μικρά κι ας μην έχουμε εξετάσεις ακόμα...
Χαρείτε το καλοκαιράκι!
Φιλιά!

Ειρήνη said...

Φαντάζομαι την οικογενειακή ανακούφισή σας!!!
Μπράβο πολύ χαίρομαι!
Καλά αποτελέσματα τώρα πια!
Σας περιμένουμε!
Φιλιά!

Anonymous said...

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣΣΣΣ...κατερινα

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Αντε, λοιπόν!Έλα, έλα μπας και σε δούμε κι από κοντά!!Καλα αποτελέσματα στα παιδιά. Κι όντως, μόνο οι μαμαδες ξέρουν!

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Σε περιμένουμε Μαρινάκι!!!
Καλά αποτελέσματα στα παιδιά, τιμή σου βρε που εμπιστεύονται μόνο εσένα!!!Ξέρω απο καμάρι το λες.
Φιλάκιαααα

Tamara Jansen said...

Too bad I don't read greek! Are you on a beach holiday? I'm just guessing based on the photo :)

Vita said...

Καλα αποτελέσματα. Και του χρόνου!
Σας περιμένουμε με χαρά Μαρινάκι!

gwgw said...

Καλησπερα Μαρινακι μου,καλα αποτελεσματα στις κουκλες σου ευχομαι και καλη ανταμωση!!!


ΥΓ:Σου εχω στειλει email το τηλ μου και περιμενω το δικο σου αμεσα γιατι οπου να'ναι θα μου κοπει το ιντερνετ και θελω να επικοινωνησουμε οταν θα ειμαστε Σαλαμινα για να βρεθουμε..φιλια πολλα!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Καλό καλοκαίρι τώρα Μαρίνα!!!
Ναι, τελείωσαν οι εξετάσεις. Εμένα από την Τετάρτη είναι μέσα στην ευτυχία. χαχαχα. Σήμερα δε, πέρασε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! με μια ξαδερφούλα που ήρθε επίσκεψη από το πρωί και έφυγε πριν από λίγο.
Φιλιά πολλά σε όλους σας, και καλώς να έρθετε στην πατρίδα.

Aνθήλη said...

Καλησπέρα Μαρινάκι και καλό καλοκαίρι και επισήμως για σένα. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά και βεβαίως στα δικά σου ειδικά. Η Ελλαδίτσα μας σε περιμένει.Φιλιά.

Ελένη said...

Καλα αποτελεσματα σε ολα τα παιδακια και καλως να ερθεις. Και οτι θες περι πλεξιματος εδω ειμαστε!!!

irmar said...

Μα δεν καταλαβαίνω... Ακούω και από φίλες μου, που παιδιά πάνω από 10 χρόνων, καμιά φορά και πάνω από 15 και τα "διαβάζουν" αυτές! Εμένα ποτέ δεν με "διάβασε" κανείς, μετά την πρώτη δημοτικού. Το διάβασμα δεν είναι μιά μελέτη που κάνεις μόνος σου, και μετά κλείνεις το βιβλίο και προσπαθείς να δεις αν τα θυμάσαι κλπ κλπ... Γιατί τώρα το κάνουν τόσες μαμάδες; Τα παιδιά δεν μπορούν μόνα τους επειδή υπάρχουν πολλοί πειρασμοί που τους αποσπούν την προσοχή; Ή απλώς είμαι πολύ παλιοκαιρίτισσα (τελείωσα το σχολείο τη δεκαετία του '70);
Ravelry shantima