Tuesday, May 17, 2011

Στυλ και απονομή βραβείων!

Η Μάγδα
από του MB decouplace έκανε κλήρωση και μοίρασε δωράκια!!! Δεν ήμουν από τις τυχερές...
Έδωσε όμως και βραβεία και το ένα από αυτά ήρθε κατευθείαν στο σπιτάκι μου!Τα λόγια της ήταν αυτά που με συγκίνησαν περισσότερο από το βραβείο...

Το χαρίζω και εγώ με τη σειρά μου στις:

Χρυσούλα από το Σχεδόν Όλα
για τον αληθινό τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα

Ριρή από το Hand made bags by Riri
για τη ζεστασιά και την καλοσύνη της

Ξανθή από το Συνταγές της Ασπρούλας
για τις...ενέσεις εμψύχωσης που μου έχει, κατά καιρούς, κάνει

Κική από το Μικρή κουζίνα
για το δρόμο που μου άνοιξε σε άγνωστα μονοπάτια της κουζίνας μου

Λούρδη από το Πολυτεχνίτισσα
γιατί δεν περνά Παρασκευή που να μην με θυμηθεί με τις ευχές της

Χαρά από το Κάντο μ'αγάπη
γιατί τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!

Ο μικρός αυτός κατάλογος δεν απεικονίζει με τίποτα την αγάπη μου για τις τόσες φίλες που έχω γνωρίσει, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο!!! Ώρες ώρες νομίζω ότι δεν έφυγα ποτέ από την Ελλάδα, ότι θα ανοίξω το παράθυρό μου και θα καλημερίσω κάποιες από εσάς ή μυρίζω το φαγητό που με τόση φροντίδα φτιάχνεται! Θαυμάζω τα δημιουργήματά σας και χαίρομαι να ανακαλύπτω ευαισθησίες που έχω και εγώ!!!
Το ευχαριστώ είναι λίγο....

17 comments:

Ξανθή said...

Λίγο πριν πάω για ξεκούραση και μάζεμα δύναμης για μια πολύ δύσκολη αυριανή μέρα, ήρθε η αγάπη σου να με βοηθήσει!!Σε ευχαριστώ πολύ!! και μη νομίζεις η μια παίρνει δύναμη από την άλλη, το χρειαζόμαστε γιαυτό είναι οι καλοί φίλοι!!
Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ!!

Δημιουργία said...

Παντα χαρες να παιρνεις και να δινεις.

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Συμφωνώ απόλυτα με την Ξανθή και παρόλο που ήδη το έχω πάρει, κάθε "απονομή" έχει την αξία της για τους δικούς της ιδιαίτερους λόγους και φυσικά "πνεύμα" μου χαίρομαι που συναντηθήκαμε και με επέλεξες.
Φιλάκια πολλά

para-kelsoscooks said...

Βραβεία πάνε και έρχονται για άλλη μια φορά.Να είσαι καλά και να ξέρεις, κάποιος σε σκέφτεται όπου και να είσαι.

ιρινι said...

Μαρίνα μου, καλή μου φιλενάδα, σε ευχαριστώ πάρα -πολύ για το βραβείο που μου προσφέρεις!!!Ειναι η δεύτερη φορά σήμερα που βλέπω πόσο με τιμάτε και για μένα ηταν το καλύτερο δώρο μετά από μια ιδιαίτερα κουραστική μέρα( η ραπτομηχανή και εγώ εχουμε γίνει αυτοκόλητες), ...Σπεύδω να το στολίσω στο σπιτάκι μου αμέσως!!!!!
Φιλάκια!!!

Anonymous said...

Μεγάλη η έκπληξη!!!

Χαίρομαι που συντελώ κι εγώ ώστε να μην αισθάνεσαι αποκομμένη στην "ξένη" χώρα και που νιώθεις κι εκεί την παρουσία φίλων από την Ελλάδα.

Σε σχέση με το σχόλιό σου πρέπει να πω ότι ο καθένας μας προσπαθεί στη ζωή να δώσει το στίγμα του κι εγώ εξακολουθώ να επιζητώ "άλλα λόγια" από αυτά που μας βομβαρδίζουν κάθε τόσο, που μας προβληματίζουν και μας θλίβουν. Αυτό εκφράζω μέσα στις σελίδες μου και αυτό κάνω πράξη στη ζωή. Να πω πως δεν με ενδιαφέρει ακόμα κι αν είμαι μειοψηφία; Ήδη το γνωρίζεις.
Έχω την πεποίθηση πως κάποια στιγμή τα πράγματα θα πάρουν για όλους τις σωστές τους διαστάσεις, όπως αρμόζει. Δε φαντάζομαι να μείνουμε για πάντα μέσα στη σημερινή αηδιαστική "παρακμή" των πάντων, το καλό θα επικρατήσει τελικά. Είμαι λοιπόν βέβαιη
πως αφού πιάσαμε πια πάτο, ήρθε η ώρα να συνέλθουμε και να σηκωθούμε ψηλά. Εκεί θα φανούν τελικά όσοι αξίζουν.
Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

Υ.Γ. Συγγνώμη για την έκταση του σχολίου!

foufoula89 said...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΛΥΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΡΟΧΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΧΘΕς ΕΙΧΕ ΖΕΣΤΗ ΣΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΟΧΗ,,,,,

manousina said...

Λες να κερδίσεις το δικό μου;;;; Θα στο φέρω εγώ, δεν εμπιστεύομι τα ταχυδρομεία!!!!!! Μακάρι!!!
Να είσαι καλά Μαρινάκι!!!
Φιλάκια

dhmhtra said...

Καλησπέρα...πάντα ένα βραβείο μας δίνει χαρά! Να είσαι καλά και να ξέρεις πως εμείς εδώ σας σκεφτόμαστε πάντα με αγάπη.

Rena said...

Nα τα χιλιάσεις τα βραβεία σου Μαρινάκι και μη στεναχωριέσαι θα κερδίσεις και δωράκι που θα πάει!!!

DeniseinVA said...

Hi Marina, this is a lovely post and I shall enjoy following the links you've mentioned today. Thank you always for your visits to my blog and for your sweet words. Have a great weekend my friend.

mar9659 said...

Πάντα τέτοια καλή μου φίλη Μαρίνα!!
Να τα χιλάσεις τα βραβειάκια σου!!

Οσο για το δημοσίευμα μου της Reginas
Brett ,"Αξίες ζωής"σου λέω και απο εδώ μετά χαράς να το δημοσιεύσεις...
Γλυκό φιλί❤

lourdi lourdaki said...

ΕΤΡΕΞΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ...
ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

apinkdreamer said...

συγχαρητηρια μαρινα μου για το βραβειο σου! το αξιζεις!!!!
φιλια και να εισαι καλα!!

lourdi lourdaki said...

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ...ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ...
ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ..
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΗΡΕΜΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

kiki said...

Ευχαριστώωωωω!

olga said...

Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε εσένα και στα υπόλειπε κορίτσια1! Καλό σαββατοκύριακο!